La enseñanza debe ser por la acción. La educación es la vida; la escuela es la sociedad.

John Dewey

viernes, 30 de septiembre de 2011

Hola!

Sóc na Patri i tindré 21 anys durant tot el curs aproximadament.

He fet el batxiller de ciències del la natura i selectiu, vaig aprovar però com no sabia ben bé que fer, vaig optar per fer el grau superior d'educació física al mateix institut on vaig fer batxiller, és a dir, a l'IES Algarb.

Ara he escollit fer el grau d'infantil perquè treballant en menjadors escolars m'he adonat que m'agrada el món de l'educació.

Així i tot, he de reconèixer que m'agraden més els nens de primària, es a dir, de 6 a 12 anys perquè no tinc gaire paciència per repetir tot mil vegades en menys d'un minut. Sempre he pensat que per fer infantil t'ha d'agradar i per molt fred o insensible que quedi, no m'agraden els nens tan petits; per això penso en canviar-me a primària l'any vinent, ja què aquest any no m'havien agafat, ja vorem com va, potser acaba agradat-me i tot...

Sobre les meves aficions. m'agrada molt la música, ballar, nadar, el karate i el voleibol; m'encanta fer esport i m'encanta poder combinar-lo amb la música que és una de les meves debilitats, així que si qualsevol dia estic alterada, amb qualsevol tipus de música se'm passa: comprovat!

Així que acabi considerant la meva filosofía de vida com Pau, Amor i Música, ja que sóc de les que pensen en rosa i que un món sense aquests tres pilars no seria un món feliç.

El poc temps lliure que tinc m'agrada destinar-lo a anar a muntar a cavall amb amigues o simplement a descansar, el sortir de festa ho deixem pels caps de setmana després d'haver-me pogut llevar de sobre tot el cúmul de coses que deixo per a aquestos dos dies.

Tinc, com totes les persones al món, molts de somnis que encara no s'han complit, però tres molt especials que poden resumir-los quasi tots:
- Viatjar arreu del món, m'agrada moltíssim viatjar, a qualsevol lloc, conèixer llocs, cultures i tradicions diferents em fascina.
- Arribar a ser algú reconegut, no famosa, sinó reconeguda per coses que hagi fet; encara que sigui per les persones del meu voltant.
- Arribar a ser àvia amb la mateixa vitalitat i energia que tinc ara, tal com és la meva àvia ara amb mi.

Donsc bé, crec que no m'he deixat res per nombrar.

Espero que aquest any sigui profitós i no gaire dens per totes.

Un deixo un vídeo amb una de les meves cançons predilectes...i amb la traducció al castellà per a què ningú es quedi sense entendre res...



Un petonet a totes!!

☺ ♥  ♫

No hay comentarios:

Publicar un comentario